Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
(verze 2.0, platné od 4. 10. 2025)
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi:
Prodávajícím:
Veronika Paulíková, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
IČO: 23124032
Sídlo: Špindlerova třída 776, 413 01 Roudnice nad Labem
Zapsána v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Roudnice nad Labem
Neplátce DPH
Kontaktní údaje:
E-mail: paulikova@dobrejremeslnik.cz
Telefon: +420 799 013 499
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel, který uzavírá smlouvu s Prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu na adrese www.dobrejremeslnik.cz.
Podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené na dálku mezi Prodávajícím a Kupujícím.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je prodej:
digitálních produktů (např. online materiály, videa, e-booky, poukazy),
služeb (zejména jednodenní kurzy svařování a vzdělávací akce).
Digitální produkty jsou dodávány elektronicky. Poukaz opravňuje držitele k účasti na jednodenním kurzu svařování a nejedná se o fyzické zboží.
U služeb v oblasti volného času, které mají být poskytnuty v předem stanoveném termínu, spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku.
Kurzy jsou poskytovány Prodávajícím nebo ve spolupráci s prověřenými partnerskými výukovými dílnami, přičemž za realizaci služby vůči zákazníkovi odpovídá Prodávající.
3. Místo uplatnění dárkového poukazu
Poukaz lze uplatnit v některém z těchto míst:
Chelčického 1228, 413 01 Roudnice nad Labem
Běstvina 47, 538 45 Běstvina
Sazečská 346/3, 710 00 Slezská Ostrava
Konkrétní místo uplatnění poukazu sděluje Prodávající po telefonické nebo e-mailové domluvě, s ohledem na zvolenou metodu svařování a dostupnost termínů.
4. Objednávka a uzavření smlouvy
Objednávku Kupující provádí prostřednictvím objednávkového formuláře na webu.
Smlouva je uzavřena okamžikem doručení potvrzovacího e-mailu.
Digitální poukaz je zpřístupněn po zaplacení ceny.
5. Cena a platební podmínky
Ceny jsou konečné. Prodávající není plátcem DPH.
Platba probíhá prostřednictvím platební brány GoPay (platební karta, rychlý převod, apod.).
Digitální produkty jsou dodány elektronicky bez dopravních nákladů. Fyzické dárkové poukazy neposkytujeme.
6. Dodání digitálního poukazu a služeb
Digitální poukaz je dodán obvykle do 5 minut od připsání platby, nejpozději do 24 hodin.
Pokud poukaz nepřijde nebo je PDF vadné, zákazník musí kontaktovat Prodávajícího na e-mailu paulikova@dobrejremeslnik.cz nebo telefonicky na uvedeném čísle. Prodávající je povinen vady odstranit do 30 dnů.
Služby (kurzy) jsou poskytovány v čase a místě určeném smluvními stranami. Pokud se Kupující bez omluvy nedostaví, služba se považuje za řádně poskytnutou.
7. Rezervace termínu a změna termínu
Rezervace probíhá:
telefonicky na čísle +420 799 013 499, nebo
prostřednictvím webové stránky uvedené na QR kódu na poukazu.
Podmínky rezervace:
termín lze změnit nejpozději 7 dní předem,
změna termínu je možná pouze jednou,
opakovaná změna termínu není možná,
nedostavení se bez omluvy alespoň 24 hodin předem → poukaz propadá.
8. Přenositelnost poukazu
Změnu účastníka je nutné předem nahlásit.
Na kurz může přijít jiná osoba, než je uvedená na poukazu.
9. Možnost změny termínu ze strany Prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo změnit termín kurzu z kapacitních, bezpečnostních či provozních důvodů.
V takovém případě nabídne zákazníkovi náhradní termín. Pokud náhradní termín Kupující odmítne, má nárok na vrácení ceny.
10. Bezpečnost a zdravotní způsobilost
Účastník je povinen:
dodržovat bezpečnostní pokyny lektora,
používat ochranné pomůcky,
řídit se provozním řádem výukové dílny,
prokázat zdravotní způsobilost k účasti na kurzu a předložit lékařské potvrzení.
Prodávající neodpovídá za škody způsobené:
nevhodným zdravotním stavem účastníka,
nedodržením pokynů nebo bezpečnostních pravidel.
11. Odpovědnost za škody
Prodávající neodpovídá za škody způsobené:
nevhodným zdravotním stavem účastníka,
nedodržením bezpečnostních pokynů,
porušením provozního řádu,
jednáním účastníka v rozporu s instrukcemi.
12. Reklamace
Kupující má právo reklamovat vadný digitální produkt nebo službu.
Za vadu služby se považuje například:
kurz nebyl zahájen z důvodů na straně Prodávajícího,
kurz byl ukončen předčasně a nebyla nabídnuta náhrada,
kurz se zásadně lišil od popisu.
Reklamaci lze uplatnit:
e-mailem na paulikova@dobrejremeslnik.cz, nebo
písemně na adresu sídla.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
Oprávněné reklamace řeší Prodávající poskytnutím náhradního termínu, slevou nebo vrácením ceny.
13. Technické požadavky a digitální obsah
Digitální poukaz je dodáván ve formátu PDF A4.
Kupující musí mít:
zařízení schopné otevřít PDF,
funkční e-mailovou adresu,
připojení k internetu.
Digitální produkty (e-booky, videa, manuály) jsou chráněny autorským právem.
Kupující je nesmí:
šířit, kopírovat,
předávat třetím osobám,
zveřejňovat,
používat ke komerčním účelům.
14. Odstoupení od smlouvy
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy do 14 dnů, pokud:
poukaz nebyl uplatněn,
nebyla provedena rezervace termínu,
nejedná se o službu volného času v konkrétním termínu.
Digitální obsah dodaný před uplynutím 14 dnů → právo odstoupit zaniká, pokud Kupující udělil výslovný souhlas.
Vzorový formulář pro odstoupení
(Vložit takto přímo do OP – GoPay to preferuje)
Odstoupení od smlouvy
Já, níže podepsaný/á __________________________, odstupuji od smlouvy uzavřené dne ____________ týkající se nákupu poukazu / digitálního produktu.
Jméno a příjmení: __________________________
Adresa: __________________________
E-mail: __________________________
Číslo objednávky: __________________________
Datum: __________________________
Podpis: __________________________
15. Archivace smlouvy
Smlouva je archivována v elektronické formě po dobu nezbytnou dle právních předpisů.
Na žádost ji Prodávající poskytne Kupujícímu.
16. GDPR (základní přehled)
Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem:
vyřízení objednávky,
komunikace se zákazníkem,
rezervace termínu kurzu,
plnění smlouvy,
účetní evidence.
Podrobná pravidla zpracování jsou uvedena v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“.
17. Zprostředkování a spolupráce
Prodávající je poskytovatelem i zprostředkovatelem kurzů.
Službu může v některých případech realizovat partnerská výuková dílna, přičemž odpovědnost vůči Kupujícímu nese vždy Prodávající.
18. Kurzy a bezpečnostní omezení
Prodávající může kurz odmítnout poskytnout nebo přerušit, pokud:
účastník není zdravotně způsobilý,
nedodržuje bezpečnostní pokyny,
ohrožuje sebe či ostatní.
V takovém případě nemá nárok na vrácení ceny.
19. Fotografie a záznamy z kurzů
Fotografování a pořizování záznamů probíhá pouze se souhlasem účastníka.
Bez souhlasu není možné záznamy použít k marketingovým účelům.
20. Závěrečná ustanovení
Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
Neupravené záležitosti se řídí občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele.
Spotřebitel může využít mimosoudní řešení sporů u ČOI nebo platformu ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Účinnost podmínek: od 4. 10. 2025.